LetsGo - Bil når du vil...

Hvad er LetsGo Delebiler?

Af og til har man brug for en bil, men mange oplever, at det ikke er nok grund til at købe egen bil. Derfor kan en delebilsordning være løsningen. Hos LetsGo Delebiler tilbyder vi en ordning med 200 biler fordelt i København, Aarhus og Odense, som du kan reservere, når du har brug for det. Alle biler holder på faste parkeringspladser rundt omkring i byerne.

Vi tilbyder desuden syv forskellige typer biler, så der er mulighed for den rette bil til de fleste lejligheder.

Prisen for brug af bilerne afregnes ud fra hvor lang tid, du har reserveret bilen, samt hvor langt du har kørt med den. Det vil sige, at du ikke skal betale yderligere for benzin, forsikring, parkering, bilservice eller anden vedligeholdelse af bilen. LetsGo administrer alt det praktiske.

Tilbuddet til medlemmer af Medieforbundet

LetsGo tilbyder tre typer medlemskaber, hvor du som medlem af Medieforbundet kan få tilbud på to af dem.

Til dig, der kører en gang imellem – medlemskab med kontingent

• Medlemsprisen er 96 kr./måned plus den obligatoriske selvrisikoforsikring på 50 kr./måned.
  • Normalprisen for dette medlemskab er 220 kr./måned.
  • Næst billigste time- og kilometerpris.
  • Reservation af biler i timerne mellem 20 og 06 er gratis.
  • Reservationsgebyret er 10 kr.

Læs mere om medlemskab med kontingent

Til dig, der kører ofte og langt – medlemskab med kontingent+

• Medlemsprisen er 320 kr./måned plus den obligatoriske selvrisikoforsikring på 70 kr./måned.
  • Normalprisen for dette medlemskab er 420 kr./måned.
  • Billigste time- og kilometerpris.
  • Reservation af biler i timerne mellem 20 og 06 er gratis.
  • Der er ingen reservationsgebyr.

Læs mere om  medlemskab med kontingent+

Du indløser rabatten ved at skrive letsgomdr under tilmeldingen. Tilmeld dig  her

Delebil til erhverv?

Ønsker du at bruge delebiler i en erhvervsmæssig sammenhæng er det muligt at lave en erhvervsaftale, såfremt du har et CVR nr. Hør mere ved at kontakte salgschef Michael Regius på mr@letsgo.dk.

Har du yderligere spørgsmål om tilbuddet eller vores delebilsordning er du velkommen til at kontakte os enten på telefon 35 35 14 11 eller sende os en e-mail på letsgo@letsgo.dk