Ricki Morey

Formand for MDR. Ricki har været med i bestyrelsen siden 2008. Han er medlem af HSU og KUV, MDRs Overenskomstudvalg, MDRs Uddannelse-og studiefond, MDRs Videreudnyttelsesfond, Blankbåndsfonden og Feriefonden

Jens Peter Misser Nielsen

Programrekvisitør og tillidsrepræsentant for MDRs medlemmer i Århus. Jens Peter (Spætter) er næstformand i MDR, og har været med i bestyrelsen siden 2003. Han er medlem af KUV, MDRs Overenskomstudvalg, MDRs Uddannelses- og studierejsefond, Videreudnyttelsesfonden, Blankbåndsudvalget, Feriefonden og suppleant i HSU.

Karin Berg billede

Karin Berg

Konsulent og tillidsrepræsentant for MDRs medlemmer i DR Arkiv. Karin har været tillidsmand siden 1. oktober 2015

samsonBirgitte Samson
Maskør og tillidsrepræsentant for MDRs medlemmer i DR Sminke og Kostume. Birgitte har været medlem af bestyrelsen siden maj 2016.

Henrik Skov Larsen
Rekvisitør og tillidsrepræsentant for MDRs medlemmer i DR Rekvisit og Fiktion. Henrik har været medlem af bestyrelsen siden november 2007. Henrik er medlem af MDRs Uddannelses- og studierejsefond.

Charlotte Mai Rosendal-Poder
Planlægger i DR og tillidsrepræsentant for sine kolleger i DR Planlægning og DR Nyheder. Charlotte Mai har været medlem af bestyrelsen siden oktober 2013. Hun er medlem af Blankbåndsudvalget.

Lone Loop
Continuityplanner og er tillidsrepræsentant for sine kolleger i TV Continuity. Lone har været medlem af bestyrelsen siden 2013. Hun er medlem af MDRs Overenskomstudvalg og Videreudnyttelsesfonden.

BaghNiels Gunnar Bagh

Problemmanager og tillidsrepræsentant for sine kolleger i TS, der er ansat på vores IT overenskomst. Niels har været medlem af bestyrelsen siden 2014.

Ronronnienie Jespersen

Er IT-Konsulent og tillidsrepræsentant for sine kolleger i TU. Ronnie har været medlem af bestyrelsen siden 2016.

Jakob Helmer MørkJakob Helmer Mørk

Produktionsleder og tillidsmand for sine kolleger i DR Ensembler og DR Event. Jakob har været tillidsmand siden februar 2015.

HelenaHelena Cilius Vedholm

Grafisk tegner og tillidsrepræsentant for sine kolleger i Nyhedsgrafik, DR Design og Web Mobil. Helena har været medlem af bestyrelsen siden 2014.