Om organisationen

MDRs øverste ledelse

MDR’s øverste ledelse er den årlige generalforsamling. Se også Generalforsamling

Mellem de årlige generalforsamlinger er det bestyrelsen, der udstikker retningslinierne for driften af MDR. Bestyrelsen i MDR består af samtlige tillidsrepræsentanter i de forskellige områder og formanden for MDR. Se også Bestyrelse

Ricki Morey, formand

Ricki har været med i bestyrelsen siden 2008. Han er medlem af HSU og KUV, MDRs Overenskomstudvalg, MDRs Uddannelses-og studiefond, MDRs Videreudnyttelsesfond, Blankbåndsfonden og Feriefonden.

Jens Peter Misser Nielsen, næstformand
Programrekvisitør og tillidsrepræsentant for MDRs medlemmer i Århus. Jens Peter (Spætter) er næstformand har været med i bestyrelsen siden 2003. Han er medlem af KUV, MDRs Overenskomstudvalg, MDRs Uddannelses- og studierejsefonden, Videreudnyttelsesfonden, Blankbåndsudvalget, Feriefonden og suppleant i HSU.

LoneLoop_100

Lone Loop, kasserer
Continuityproducer og er tillidsrepræsentant for sine kolleger i TV Continuity “udsendelse”. Lone har været medlem af bestyrelsen siden 2013. Hun er medlem af MDRs Overenskomstudvalg og Videreudnyttelsesfonden.